CLOSE
'

PROGRAMI


NOVO!!! CORE FIT 40'

CORE FIT 40Program ekstremno visokog intenziteta koji traju nešto kraće od prosječnog rekreativnog sata, sve se više traže u europskim i svjetskim dvoranama. Core fit aktivira čitavo tijelo u maksimalnom tempu i intenzitetu i traje samo 40 minuta! Zašto? Prvo - zato jer tijelo ne može održati maksimalno visok intenzitet treninga duže od 40 minuta i puno važnije - zato jer su najnovija istraživanja pokazala kako programi maksimalnog intenziteta koji na funkcionalan način aktiviraju čitavo tijelo izazivaju tzv. post-burn-effct. To znači da se tijekom sata metabolizam ubrzava, a povećana kalorijska potrošnja traje i do 24 sata nakon završetka treninga!

Core fit maksimum izazova, intenziteta i kalorijske potrošnje, prilagođen kako ženskom, tako i muškom tijelu i njegovim potrebama za skidanjem masnih naslaga. Utječe na 4 najvažnije tjelesne komponente: izdržljivost, funkcionalnost, čvrstoću tijela i, naravno, bolji izgled! Bez koreografije, C.F. aktivira tijelo na funkcionalan način - što znači da ga tretira kao cjelinu, stavljajući naglasak na prirodne kretnje i aktivaciju više mišićnih grupacija istovremeno.

Odluči se, pokreni, promijeni, usudi se i odazovi izazovu na programu vrlo visokog intenziteta koji topi kilograme i u potpunosti mijenja pogled na cardio i funkcionalni workout!

NOVO!!! BODY SLIM

Je fat burning intervalni trening koji, uz jednostavne korake na stepu ( i bez stepa) koje mogu pratiti i vježbačice s manje iskustva, kombinira vježbe s bučicama te puno čučnjeva i vježbi za sve ženske kritične zone. Intervali aerobnog treninga i polustatičnih vježbi snage koji se izmjenjuju tijekom sata dovode organizam u zonu maksimalne kalorijske potrošnje. Na ovom će satu voditeljica iz vas izvući maksimum, a tijelo će vidljivim promjenama reagirati već nakon nekoliko tjedana.

NOVO!!! FIZIO PILATES

FIZIO PILATESOvo je program najnižeg intenziteta, koji je u Tik Taku osmišljen kako bi zadovoljio potrebe apsolutnih početnica, osoba srednje i starije dobi, vježbačica s određenim ozljedama, osjetljivom kralježnicom, odnosno svih onih koji žele statični sat unutar 50% maksimalnog opterećenja.

Cijeli sat je statičan, vježbe se rade na podu i u stojećem/sjedećem položaju, kako bi se olakšala izolacija osjetljivih dijelova tijela, a svi pokreti su vrlo nježni i neagresivni za osjetljivu kralježnicu i koljena, kako bi ih mogli pratiti i najzahtjevnije vježbačice.

Program vodi instruktorica edcirana na Kineziološkom fakultetu s licencom verificiranom od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH, kako bi ovaj fizio i kineziterapijski program bio u potpunosti siguran za vježbačice s posebnim tjelesnim potrebama.

STEP TIME FOR YOU

STEP TIME FOR YOUProgram visokog intenziteta koji naglasak stavlja na ženske najosjetljivije i najkritičnije zone - oblikovanje i učvršćivanje nogu i stražnjice.

Step koreografija srednjeg/visokog intenziteta stavlja ovaj program u aerobnu zonu, podižući tako puls, topeći kilograme te podižući i učvršćujući stražnjicu. Koreografije su vesele, zanimljive i neprimjetno od osnovnih hodanja kao po stepenicama, dolazite do vrtoglavih kombinacija plešući na/preko i oko step klupice:-)

Uz puno čučnjeva, mrtvih dizanja, iskoraka i brojnih drugih intenzivnih slide i workout vježbi za stražnjicu,ali i druge dijelove tijela...dobiti ćete maksimum zadovoljstva.

MORNING WORKOUT MI

MORNING WORKOUT MIXMORNING WORKOUT MIX je sve popularniji način vježbanja u kojem se koriste rekviziti kao što su bućice, vrećice s pijeskom, rastezljive gume, step klupice, velike i male lopte, GYM STICK itd...To je program srednjed/jačeg intenziteta.

Svaki je sat iznenađenje, nešto novo, drugačije i posebno. Program sastavljen tako da se na svakom treningu mijenja koncept, tip vježbi i sadržaj. Jedan je sat to TRX, drugi Core fit, treći lagana koreografija na stepu, intenzivne Pilates ili Yoga vježbe, kombinacija svega navedenog ili pak nešto sasvim drugo! Iznenadite svoje tijelo, usudite se doći na neočekivano, izađite iz svoje sigurne zone! Zajednički nazivnik je vrlo visoki intenzitet, podizanje metabolizma i poticanje sagorijevanja masti.

PILATES

PILATESIstezanje i ciljano jačanje mišićnih skupina, pojačavanje fleksibilnosti i razvijanje ravnoteže, polagana glazba, ugodna atmosfera i Vi-glavni su aduti ovog programa. Rekviziti koji se koriste za ovaj program su velike i male lopte, pilates obruč, trake za vježbanje, štapovi, prostirka...i mi to sve imamo

Program koji predstavlja dinamičniji oblik Pilates vježbi i time njihovu pravu progresiju. Na jedinstven i inovativan način kombinira Pilates vježbe sa elementima Yoge i treninga snage. Trening obiluje promjenama intenziteta ne narušavajući aerobnu zonu rada, čime pogoduje smanjenju potkožnog masnoga tkiva. Ovom metodom poboljšat će te tonus ukupne muskulature, ojačati duboke mišiće abdomena, leđa i stražnjice, te oblikovati mišiće ruku i nogu. Ovaj program namjenili smo našim vjernim polaznicama i svima onima koji su upoznati sa ovakvim načinom vježbanja. Podigli smo naše vježbanje na još višu razinu i još ćemo se bolje upoznati s tehnikom pilatesa kao i sa svim rekvizitima koji nam pomažu da nam druženje i vježbanje budu još kreativniji.

AERO GYM

AERO GYMOsnovni cilj programa je učvršćivanje i oblikovanje svih mišića s naglaskom na bedra, stražnjicu, trbuh i leđa. Preporučuje se svima koji žele preoblikovati svoje tijelo prirodnim metodama: vježbanjem i pravilnom prehranom.

Program je idealan za vježbače koji ne žele složenije koreografske sekvence vježbi za zagrijavanje. Intenzitet rada moguće je prilagoditi svojim trenutnim potrebama i stanju, ukoliko se slijede upute voditelja.

U programu se često koriste rekviziti: TRX trenažeri, step klupice, bućice, gume, štapovi, nožni utezi, loptice i trake. Podna obloga omogućuje udobno izvođenje vježbi u ležećem, klečećem i sjedećem položaju.

Najčešće se koristi TRX, a ove treninge će voditi licencirana trenerica TRX-a s dugogodišnjim iskustvom.

MAME I BEBE-prijave u tjeku

BEBE I MAME VJEŽBAJUPrvi program takve vrste u Zaprešiću! Za sve mame koje se muče s nedostatkom vremena - onog provedenog s djetetom, kao i sa organizacijom čuvanja. Dođite u dvoranu zajedno sa svojom bebom i radite vježbe s njom/njim u naručju, marami ili klokanici. Imate li veće dijete, neka i ono sudjeluje na svoj način i tako počne rano sticati zdrave navike! Vježbe se modificiraju prema djetetovoj dobi i njegovoj/njezinoj težini, tako da mame s bebama/djecom bilo koje dobi mogu sudjelovati, dobne granice nema. Svaka vježba je zabava, svaki sat je druženje, novo iskustvo i novi izazov!

Program se provodi 2 x tjedno u jutarnjem terminu, a cijena programa je 250 kuna.

U tu cijenu su uračunata i dva večernja dolaska na izabrani program u Aerobik klubu TIK-TAK.

PRENATONE - VJEŽBE ZA TRUDNICE PRENATONE-VJEŽBE ZA TRUDNICE-prijave u tjeku

Vježbe za trudnice ili PRENATONE program, najmjenjen je budućim majkama odnosno trudnicama tijekom cijele njihove trudnoće.

Radi se o pravilnom disanju, opuštanju, fleksibilnosti, koordinaciji i cirkulaciji. Rezultati ovog treninga očituju se u lakšem porodu, ugodnijoj trudnoći, bržem i boljem oporavku nakon poroda.

Smanjuje bol u leđima, popravlja se držanje i poboljšava balans.

Vježbe se izvode pod stručnim vodstvom s dugogodišnjim iskustvom u radu.

CARDIO PILATES

Cardio pilates je oblik vježbanja u kojem se osim vježbi klasičnog pilatesa pojavljuju vježbe iz drugih područja rekreativnog vježbanja: calleneticsa, workouta, body tehnike i sl.

Poboljšava mišićnu i aerobnu izdržljivost, statičku i repetitivnu snagu, koordinaciju pokreta.

Cilj cardio pilatesa je aktivirati aerobnu komponentu te potaknuti rad krvožilnog sustava, što znači da ćete na ovom satu potrošiti i koju kap znoja!

Sat se sastoji od povezanih vježbi pilatesa, calleneticsa, workouta i body tehnike u jednu cjelinu, što vježbanje čini dinamičnim, fluidnim i zanimljivim.

Cardio Pilates program nudi upravo to - spoj kvalitetnih pilates vježbi i jednostavnih, ali učinkovitih aerobic pokreta!

Na kraju sata izvode se vježbe istezanja i opuštanja!!! :-)

Cardio Pilates za razliku od tradicionalnog pilatesa, ide korak dalje.

CARDIO DRILL

CARDIO  DRILLIntenzivan, zabavan, dinamičan trening u kojem je glavni i najvažniji "rekvizit" - vlastito tijelo. Cardio drill je aerobni trening idealan za skidanje potkožnog masnog tkiva, ali i jačanje tonusa mišića. Namjenjen je svim dobnim skupinama, a pogotovo onima koji se žele dobro zabaviti, kroz zabavu još se bolje oznojiti te na taj način dovesti tijelo u odličnu kondiciju i zavidnu formu:-)).

Osim vlatitog tijela u CARDIO DRILL-u koristit ćete vježbe uz primjenu raznih rekvizita: velikih i malih lopti, bučica, guma, gymstick-ova, palica, ručnika, svog partnera...

Trening se izvodi uz muziku, ali bez koreografije; najvažnije je vježbe izvoditi pravilno i ne prestajati dok voditelj, za to , ne da znak.

Trening počinje cardio zagrijavanjem u kretanju (prijenos težine s noge na nogu, trčanje, poskoci...), slijedi kvalitetan drill uz čučnjeve, izdržaje, raznovrsne vježbe snage koje se rade samostalno ili u paru..... a zadnja stanica je istezanje i opuštanje.

Jednostavno, zabavno, učinkovito!!!

NOVO!!! BUTT LIFTING

Program visokog intenziteta koji naglasak stavlja na ženske najosjetljivije i najkritičnije zone - oblikovanje i učvršćivanje nogu i stražnjice.

Uz puno čučnjeva, mrtvih dizanja, iskoraka i brojnih drugih intenzivnih slide i workout vježbi za stražnjicu, step koreografija srednjeg intenziteta stavlja ovaj program u aerobnu zonu, podižući tako puls, topeći kilograme te podižući i učvršćujući stražnjicu.

GYMSTICK

GYMSTICK KICK TAKGymstick je finski izum proistekao od pionira nordijskog hodanja Rista Kasurinena. Kombinirajući štap i tera band gume za rastezanje, stvorio je rekvizit za fitness golemih mogućnosti.

Gymstick teži 400 grama i dugačak je je 130 centimetara. Središnji dio štapa obložen je specijalnom pjenastom gumom kako bi se minimalizirao pritisak na vrat i smanjilo klizanje štapa iz ruku. Elastične gume duge 75 cm sa jedne strane su pričvršćene na štap, a s druge na stopala vježbača. Jačinu otpora možemo povećati prije vježbanja ili u toku same vježbe jednostavnim namatanjem gume oko štapaSa Gymstickom istovremeno radite na svojoj kondiciji, mišićnoj snazi, gipkosti, osjećaju za ravnotežu te razvijanje cjelokupne koordinacije. Prvotno je bio namijenjen kao sredstvo za rehabilitaciju sportaša. Zahvaljujući različitim stupnjevima jakosti guma koriste ga i rekreativci, djeca, starije osobe, te se koristi i u rehabilitacijske svrhe.

PREDNOSTI TRENINGA S GYMSTICKOM

Gymstick jača, tonizira i definira svaki mišić u tijelu. Kroz preko 200 raznih pokreta, Gymstick oponaša gotovo sve vježbe sa utezima i spravama koje možete zamisliti - čučnjevi, potisci, povlačenja, razvlačenja, nabačaji, izbačaji, itd. Gymstick poboljšava kardio-vaskularni sustav, mišićnu izdržljivost i snagu, balans mišića i fleksibilnost, mišićnu koordinaciju, te pospješuje gubitak masnog tkiva i tonizira muskulaturu.

TRX-rekvizit za razvoj snage, izdržljivosti, fleksibilnosti, stabilnosti trupa, ravnoteže...

TRX je rekvizit koji će vam omogućiti izvođenje stotine funkcionalnih vježbi kojima ćete razviti snagu, izdržljivost, fleksibilnost, stabilnost trbušnih, leđnih mišića i mišića zdjelice - važnih mišića za stabilizaciju trupa, ravnotežu, agilnost, funkcionalne sposobnosti (povećanje kardiorespiratornih vrijednosti), prevenciju od ozljeda, te bržu rehabilitaciju.

Efekti svake pojedine vježbe s lakoćom se mogu uspoređivati s efektima koje postižemo jačanjima na nekoj od sprava namijenjenih za osnovne ili izolirajuće skupine mišića u teretani. Jedino opterećenje koje pak, za razliku od teretane savladavate kod TRX-a je težina vlastitog tijela. Ovisno o tome da li je tijelo u odnosu na podložnu površinu pod manjim ili većim kutem, da li tome dodamo još i smanjenu površinu podložne površine (npr. jedna noga ispred druge umjesto raskoračni stav, ili stajanje na jednoj nozi), te brzinu izvođenja jedna te ista vježba poprima mogućnost varijacija u intenzitetu i ekstenzitetu opterećenja individualno, u skladu s osobnim stupnjem prethodne pripremljenosti (početnik ili iskusni vježbač) ili ciljevima pojedinaca.

TRX nije samo prilagodljiv rekvizit, samo jedan u nizu koji će upotpuniti ostale, TRX pruža mogućnost kompleksnog i kompletnog trenažnog sustava koji na cjelovit način i potpuno obuhvaća motoričke i funkcionalne sposobnosti s mogućnošću napredovanja i prilagođavanja opterećenja prema vlastitom progresu.

Power Yoga

POWER YOGAPower Yoga je jedna od intenzivnijih i dinamičnih vrsta yoge koja intenzivno povezuje dah i pokret izgrađujući fleksibilnost, snagu i pokretljivost tijela. Obilježava ju dinamično fluidno vježbanje kojim se jogijeke asane povezuju u jednu cjelinu.

Uz odličan tonus mišića, fleksibilnost i gibljivost, a zahvaljujući ovladavanju koordinacijom disanja i pokreta, ujedno se poboljšava koncentracija, postiže smirenje i otklanja stres.Kod izvođenja vježbi yoge postiže se sklad daha, pokreta i energije, koji su blisko povezani. Dah vodi pokret, pokret vodi pogled koji usmjerava naše misli iz vanjskog na unutrašnje, jačajući sklad tijela, uma i duha.

Mogućnost regulacije opterećenja, licencirani trener...treba li što više reći osim DOĐITE :-)

Ljubazno Vas molimo da prilikom dolaska na trening ne zaboravite da su Vam potrebne ČISTE TENISICE, RUČNIK te osvježavajući NAPITAK, kako biste se mogli osvježiti u toku vježbanja.

UČLANITE SE ŠTO PRIJE....TIK TAK OTKUCAVA SAT....NE ČEKAJTE PONEDJELJAK !!!

Dođite i učinite dobro za svoje zdravlje!!! smile Do skorog viđenja, Bojana

KONTAKT:
GSM: 099/3355 355 ili pošaljite e-mail ovdje